I'm Estelle ...
Page 1 of 1 • Share •
I'm Estelle ...
hello
my name is Estelle, I live in France and I make up for the month of May it's already become a passion and so I said my business. I have 3 children (7 years old, 5 years old and 4 years old) and I train on them ... I am delighted to be among you.
my name is Estelle, I live in France and I make up for the month of May it's already become a passion and so I said my business. I have 3 children (7 years old, 5 years old and 4 years old) and I train on them ... I am delighted to be among you.

estelle- Number of posts: 37
Registration date: 2010-08-23
Re: I'm Estelle ...
Gidday & welcome to the group from Cradle Mountain, Tasmania Australia

Mandi from Tazzie- Number of posts: 1776
Registration date: 2010-04-03
Hello!

Sam- Number of posts: 219
Registration date: 2010-06-13
Bonjour et Bienvenue !
Je suis inscrite depuis peu et c'est un vrai trésor d'informations et sutout un grand plaisir de partager avec des passionnés du monde entier qui m'ont l'air trés sympas ! Un vrai régal avec toutes les photos de superbes réalisations qui nous poussent à progresser. Je suis Lilloise d'origine mais vis à côté de Chantilly et toi dans quel coin de France te trouves-tu ? Cordialement Marie-F
Traduction: Welcome ! Very good forum and nice persons
!
Je suis inscrite depuis peu et c'est un vrai trésor d'informations et sutout un grand plaisir de partager avec des passionnés du monde entier qui m'ont l'air trés sympas ! Un vrai régal avec toutes les photos de superbes réalisations qui nous poussent à progresser. Je suis Lilloise d'origine mais vis à côté de Chantilly et toi dans quel coin de France te trouves-tu ? Cordialement Marie-F
Traduction: Welcome ! Very good forum and nice persons

Marie-F- Number of posts: 36
Registration date: 2010-08-17
je suis en haute-savoie dans un petit village près de Megève ...heureusement qu'internet existe parce qu'en France il n'y a pas grand' chose pour nous faire progresser ou nous équiper .

estelle- Number of posts: 37
Registration date: 2010-08-23
Page 1 of 1